نجم پترو ایل

شرکت نجم پترو ایل در حوزه‌های تجارت، تولید، تامین و فروش انواع فرآورده‌های نفتی اعم از نفت خام، بنزین و گازوئیل، انواع هیدروکربن‌ها، قیر، وایت اسپریت، گوگرد، اوره و… فعال می‌باشد
این شرکت با در دست داشتن ۵ پالایشگاه کوچک در ۴ کشور ایران، امارات، قطر و کانادا به تولید و فرآوری محصولات نفتی می‌پردازد.
از دیگر فعالیت‌های این مجموعه می‌توان تامین مالی به منظور احداث ویا تکمیل پروژه‌های نفتی و پالایشگاهی نام برد.

درباره ما

نجم پترو اُپل یک شرکت تولیدی و تجاری است که انواع فرآورده‌های نفتی را تولید و تأمین می‌کند. تخصص این شرکت در حوزه فروش فرآورده‌های نفتی از جمله نفت خام، بنزین، گازوئیل، انواع هیدروکربن‌ها، قیر، وایت‌اسپریت، گوگرد، اوره و غیره است.

            نجم پترو اُپل در ایران و نیز کشورهای امارات، قطر و کانادا پنج پالایشگاه در اختیار دارد که در آنها محصولات نفتی را تولید و فرآوری می‌کند. این شرکت همچنین در حوزه تأمین مالی پروژه‌های نفتی و پالایشگاهی و احداث فعالیت دارد.

            شرکت نجم پترو اُپل در حوزه‌های مختلف و برای کاربردهای صنعتی کلان، کالاهای اساسی صنعت نفت را تولید می‌کند. تیم متخصص و آموزش‌دیده ما با سال‌ها تجربه چندین پروژه موفق بین‌المللی را اجرا کرده‌اند و سابقه‌ای درخشان در برقراری پیوندهای ماندگار با مشتریان دارند. دفتر مرکزی این شرکت در ایران، تهران، خیابان انقلاب است. 

 

هلدینگ نجم پترو اُیل

هلدینگ نجم پتروایل از ۲۷ شرکت زیرمجموعه در کشورهای ایران، امارات متحده عربی، کانادا و قطر تشکیل شده است که در حوزه‌های نفت و گاز، فناوری اطلاعات و نرم‌افزار، سرمایه‌گذاری و مالی، کشاورزی، ساختمانی و ساخت‌وساز و غیره فعال هستند.

این هلدینگ در حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی، تجاری، بازرگانی و مشاوره فعالیت دارد. از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این هولدینگ تهیه و تولید، واردات و صادرات، خرید و فروش، توزیع و بسته‌بندی کالاهای مجاز بازرگانی است که محصولات نفتی،‌ پالایشگاهی، معدنی، صنایع پایین‌دستی نفت و مشتقات آن و بهینه‌سازی مصرف انرژی را در بر می‌گیرد.

خدمات نجم پترو اُپل

شعار نجم پترو اُپل این است که گسترده‌ترین شرکت بروکری علمی نفت و مشتقات نفتی در ایران باشد. خدمات ما عبارت‌اند از:

  • ارائه انواع خدمات مربوط به لوله‌کشی نفت و گاز
  • ارائه تجهیزات مدرن حوزه نفت و گاز
  • استخراج نفت و تولید و فرآوری محصولات نفتی
  • تأمین اوره، سولفور، هیدروکربن سبک، هیدروکربن سنگین و سایر محصولات پتروشیمی
  • صادرات محصولات پتروشیمی و ارائه خدمات به کشورهای دیگر در سطح منطقه‌ای و جهانی
  • ارائه خدمات مشاوره، هماهنگی عقد قرارداد، واسطه تأمین و فروش و خدمات تخصصی بروکر
  • تأمین مالی پروژه‌های پتروشیمی

این شرکت در حوزه مشاوره نیز فعالیت دارد و مهندسان و متخصصان آن پیشتر با شرکت‌های بزرگ این حوزه همکاری داشته‌اند و به آنها مشاوره داده‌اند، از جمله شرکت‌های:

  • شرکت انرژی Parkland واقع در کلگری کانادا
  • شرکت سوئیسی Glencore که بر تجارت کالا و استخراج تمرکز دارد.
  • شرکت چندملیتی Chevron که در آمریکا واقع است و تخصص آن انرژی‌های نفت و گاز است.
  • شرکت Rockpoint gas storage واقع در آلبرتای کانادا که بزرگ‌ترین اپراتور مستقل گاز طبیعی است.
  • شرکت چندملیتی Brookfield در کانادا که از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت سرمایه است.

مزیت نجم پترو اُپل

این مجموعه با تکیه بر دانش روز و منابع انسانی متخصص و با استفاده نوآوری‌های روز تحلیل بازارهای مربوطه، فرصت‌های موجود و بالقوه هر بازار را به کسب‌وکارهای فعال تبدیل کرده و سوددهی آنها را برای ذی‌نفعان و سرمایه‌گذاران تضمین می‌کند.

            شرکت ما در پروژه‌های پیمانکاری مرتبط با حوزه نفت و گاز فعالیت دارد و با شرکت‌های مختلف در داخل و خارج از ایران همکاری می‌کند. همکاری‌های بین‌المللی نفتی ما با تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های مشترک، بهبود وضع بازار نفت و امکان‌سنجی گسترش همکاری‌های بین‌المللی انجام می‌شود.

            شرکت ما در فعالیت‌های متنوع خود سعی دارد بر چالش‌های پیش روی صنعت پتروشیمی در سطح بومی و منطقه‌ای غلبه کند. این صنعت که از مهم‌ترین و اصلی‌ترین صنایع محرک اقتصاد در کشور محسوب می‌شود، ۴۰ درصد تولیدات صنعتی غیرنفتی و ۳۰ درصد صادرات غیرنفتی را شامل می‌شود. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این حوزه توسعه صنایع پایین‌دستی و میان‌دستی است که اقبال سرمایه‌گذاران را به آنها کاهش داده است. تمرکز ما در همه فعالیت‌های بازرگانی و تولیدی بر پر کردن این خلاء بوده و خواهد بود.

            خوشبختانه با اقبال دولت به بخش خصوصی در این صنعت، شرکت‌هایی مانند نجم پترو اُپل قادر شده‌اند که به‌طور مستقل و بر ساس آیین‌نامه و مصوبات وزارت‌خانه، همکاری‌های سازمان‌یافته‌‌ای با شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام دهند. مدیران و متخصصان ما با عملکرد درخشان خود در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، و با ارائه محصولات و خدمات استاندارد و کم‌نظیر، اعتماد دولت‌ها را به بخش خصوصی بالا برده‌اند و امکان گسترش بازارها و مشتریان محصولات حوزه نفت و گاز را فراهم کرده‌اند.

            از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت نجم پترو اُپل در فعالیت‌های خود، حفظ پایداری محیط زیست و تمرکز بر کاهش مصرف آلاینده‌هاست. فعالیت‌های این شرکت در راستای شعار «گذار به انرژی‌های پایدار و فراگیر» تنظیم شده است که صنایع نفت و گاز نقش کلیدی را در آن ایفا می‌کنند.  ‌

سابقه شرکت نجم پترو اُپل

شرکت نجم پترو اُپل در صنعت پتروشیمی ۱۸ سال سابقه مفید و موفق دارد. ما در طی این سال‌ها توانسته‌ایم در حوزه خرید، فروش و تأمین نفت خام و گاز LPG به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در سطح منطقه‌ای تبدیل شویم.

            همکاری موفق نجم پترو اُپل در هماهنگ کردن و انجام معملات بین کشورهای افغانستان و عراق، توانمندی ما را در معاملات و خدمات در سطح منطقه‌ای اثبات کرد و پس از آن به دنبال همکاری با کشورهای ارمنستان، پاکستان، عمان و امارات متحده عربی بودیم تا مهارت و تخصص خود را در آنجا بیازماییم و همکاری و مشارکت پرسود را با شرکای قابل اعتماد و معتبر محقق کنیم.

قراردادهای دولتی نجم پترو اُپل

اولین قرارداد دولتی ما در سال ۱۳۸۸ با دولت وقت ترکیه برای ۳ معامله LPG امضا شده است. علاوه بر این، قرارداد حمل LPG بین شرکت ما و دولت وقت ترکیه منعقد شد که در نوع خود از پیشروترین و سودآورترین قراردادها بود.

در سال ۱۳۹۷ قراردادی با دولت وقت افغانستان تنظیم کردیم. به موجب این قرارداد نجم پترو اُپل متعهد شد که ماهانه ۵۰هزار تن سوخت برای دولت افغاستان تأمین کند. در سال ۱۳۸۹ همکاری ما با واسطه‌ها و همکاران روسی برای گسترش در سطح بین‌المللی آغاز شد. از سال ۱۴۰۰ ما تأمین نفتا و صادرات آن به کشور امارت را آغاز کردیم. بر اساس این معاملات، ما برعهده گرفتیم که ماهانه ۲۵هزارتن فنتا را برای کشور امارت تأمین کنیم.